30. kesäkuuta 2017

Arvaatko mitä mulla on?

Tiedätkös mitkä ne nämä on? Ne on uuden kodin avaimet!

Uusi koti on pieni ja väliaikainen, mutta mikä tärkeintä, se on meille,
heti vapaa ja hyvin lähellä nykyistä.

Asunto järjestyi vähän yllättävältä taholta, ja ainoastaan siksi, että ihmiset tahtovat auttaa.
Mulle on suuri helpotus, että meille on nyt joku paikka minne siirtyä aloittelemaan uutta elämää.
Ja hei - lapsen kaverit ja koulu säilyy ihan ennallaan, ja se on kuulkaas tärkeintä nyt se!

Jee! Asiat niin järjestyy!
Aivan mahtavaa viikonloppua sulle 

8 kommenttia:

  1. Jeeeeee <3 Tää oli kyllä ihan huippujuttu. Palauttaa uskon inhimillisyyteen ja ihmisiin. Joka paikka ei oo täynnä kivenkovaa byrokratiaa ja sääntöviidakkoja. Joku oikeasti käyttää omaa aikaansa toisen jeesaamiseen.

    Mä oon niin iloinen teidän puolesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Taisi käydä aikamoinen tuuri.

      Poista
  2. Hyvä! Sitten voit rauhassa katsoa sopivaa, ehkä myös niin että koulu ja kaverit säilyvät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se olisi tarkoitus. Pienen kunnan asuntomarkkinat kun ei vastaa kaupunkien tarjontaa, niin tuntuu turvalliselta saada miettiä rauhassa.

      Poista
  3. Oon ihan täpinöissäni! Hetken huokaisu niin elämä hiljalleen alkaa aueta eteen juuri kuten sen on tarkoitettu. Paljon voimia tulevaan, muutto on aina muutto!

    -Pappadiippa

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥