3. kesäkuuta 2017

Sekavia hommia

Tämä viikko on mennyt kaikenlailla sekavissa merkeissä.
On ollut sekalaista säätä, sekalaista sakkia, sekavia ajatuksia ja yksi sekava perheenäiti.

Taivaalta on kevään tavan mukaan tullut vettä, räntää, rakeita ja aurinkoa.

Lapsi on ollut sekaisin koulun kevätjuhlan juontamisen tuomasta jännityksestä,
vaikka tokihan se hyvin meni - ja mulla oli kyynelissä pitelemistä.

Koira on sekoillut isäntänsä viime aikojen hyvin satunnaisesta läsnäolosta,
jota ei se tietenkään voi mitenkään ymmärtää, eikä sille mitenkään selittää.

Mä taas olen ollut vuodepotilaana alkuviikosta tehdyn endometrioosileikkauksen takia.
Reagoin tavallisestikin lääkkeisiin hyvin voimakkaasti,
joten pää on vahvasta lääkityksestä aivan sekaisin.
Että eipä ole kovin kummoista ajatuksenjuoksua tapahtunut lähipäivinä.

Kotikin on sekaisin. Se on varmaan pakollinen sivutuote sille,
kun siivooja vaan makaa vuoteessa kaikki päivät.

Tämän kaiken ohella talon myynti on kuitenkin edennyt järkähtämättä. 
Ensimmäiset tarjoukset on saatu, ja neuvottelut ovat käynnissä. Jee!

Joten toivottavasti nämä tästä lähtee selkenemään.
Sekä asiat, ilmat että pää - siis.
Iloa kaikille tänään lomansa aloittaneille!

2 kommenttia:

  1. Voimia kaikkeen tuohon ylinnä olevaan. Ja se kodin siisteys nyt on yhdentekevää.. unohda se. Onnea talon kanssa! Kokemuksella voin sanoa, että on vain yksi oikea tie eron jälkeen ja se on jättää taakseen se elämä mitä ennen elettiin. Itselleni se oli suuri päätös, lopulta helpotuskin luopua omakotitalosta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin niin talon kanssa, toipumisessa ja koululaisen kesälomassa ♥️

    -Pappadiippa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Onneksi kaikki on jo paranemaan päin - mä olen toipunut hyvin ja talokin on myyty. Mä luulen, että olet aivan oikeassa tuon eron jälkeisen elämän kanssa. Kaikesta entisestä on vain luovuttava mennäkseen eteenpäin. Mä olen sillä polulla varmasti vasta alkumetreillä, mutta matkaa ne on ne ensimmäisetkin askeleet.

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥