22. lokakuuta 2016

Yksi onnellinen ongelma




Mulla oli yksi onnellinen ongelma. Mun lähipiirillä on neuletöitä aivan riittämiin. Kaikilla on ne sukat, pipot ja huivit mitä tarvita saattaa, ja monilla vähän ylimääräisiäkin. Siitä huolimatta mulla on tarve saada tehdä jotain. Tilanne sai erittäin mieluisan ratkaisun, kun Canelipuun Katja pyysi siskoltani, josko käsistämme valmistuisi tänäkin vuonna jotain heidän joulumyyjäisiinsä. 

Multa valmistui myyntiin jo pari bambuista tiskirättiä ja kahdet sukat, ja lisää syntyy tasaista tahtia. Kun tuotto menee täysin hyväntekeväisyyteen, tekemisessä on tuplailo. Jos haluat lähteä mukaan, olisimme tosi iloisia. Valmistaa voi mitä tahansa mitä olisi kiva antaa joululahjaksi. Tuotteet voi toimittaa perille esimerkiksi minun tai siskoni kautta. 

Viime vuoden keräyksen tuloksen voit katsoa tästä.
Toivottavasti tänä vuonna saamme mukaan yhtä monta ihanaa auttajaa 

2 kommenttia:

  1. Voi kun olisi aikaa.... Mistä sitä saisi lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taitaa olla yleinen toivomus. Mä oon joskus aikaisemminkin todennut, että pitäis olla sellainen aikapankki, johon voisi kiireettöminä päivinä tallettaa ylimääräisiä tunteja myöhemmin käytettäviksi. Mä niin käyttäisin sitä:)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥