29. kesäkuuta 2016

Villasukkakeräys

Mä oon tosi huono käyttämään mun lankavarastoja. Eri syistä käyttämättä jääneitä ja jämälankoja pyörii kaapeissa ihan laatikko tolkulla, odotellen että saisin jonkun hyvän ajatuksen. Ja jokainen kenellä on vallattomasti lankoja kaapeissa, tietää kuinka niitä vaan kertyy. Nyt kuitenkin joku oli saanut sen hyvän ajatuksen mun puolesta.

Lankavarasto tyhjenee just nyt pieniin villasukkiin. Nää lähtee 100-vuotiaan Suomen juhlavuoden keräykseen, jonka tarkoitus on lahjoittaa sinivalkoiset villasukat jokaiselle Suomessa vuonna 2017 syntyvälle vauvalle. Vähän mua kyllä jännittää että kuinka tässä vielä käy, kun nää viisi ensimmäistä paria valmistuivat viikossa - Keräys on kuitenkin käynnissä ihan ensi vuoden loppuun asti.

Minkälaisia tapoja sulla on hallita lankakaaosta? Entä hyviä jämälankavinkkejä?

Tarkempaa tietoa keräyksestä löydät täältä.

8 kommenttia:

  1. Oi kuinka pieniä ihania sukkia! Hauska idea tuossa keräyksessä, toivottavasti jokaiset pienet varpaat saavat näin kauniit sukat jalkaansa ensi vuonna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Toivottavasti keräys onnistuu.

      Poista
  2. Voi kiitos vinkistä! Kylläpä on lähdössä suloisia sukkia pienille varpaille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ole hyvä :) Näitä on kiva tehdä kun valmistuvatkin niin nopeasti.

      Poista
  3. Tämähän olis kiva proggis - jos vaan olis sinisiä ja valkoisia jämälankoja XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mullakin omat on melkein menneet jo.
      Nyt pyrin jo siskon ja äidin lankavarastoille :)

      Poista
  4. Uuu mitä söpöliinejä tuli <3

    Kuule sisko - mä oon unohtanut kaivaa niitä lankavarastojani sulle. Kiitos muistutuksesta:) Otan viikonlopun ohjelmaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mikä tahansa noin pieni on söpöä :)
      Ja kiitos. Mä tarkistin että mitkä tahansa sävyt käy.

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥