5. huhtikuuta 2016

Onnellinen

Mä olen kuulkaas miettinyt että mikäköhän on yleisin syy bloggaukseen. Siinä missä toinen selvästi pitää päiväkirjaa, toisella on selkeästi järjestelmällinen kasvutavoite. Myös kaupallisten yhteistöiden määrä on tosi vaihteleva, eikä musta aina mitenkään johdonmukaisesti. Mä en vieläkään osaa ihan eritellä mikä mut sai mukaan, mutta tällä hetkellä ehdottomasti tärkein syy tähän on bloggareiden ja lukijoiden sosiaaliset ympyrät.

Ja juuri sitä mä pääsin aitiopaikalle todistamaan viikonloppuna, kun järjestyksessään toinen Mansen blogikirppis valtasi Finlaysonin alueen Vooninki-salin.

3 tuntia, 20 bloggaria ja yli 1000 kävijää!
Ihania, iloisia ihmisiä pöytien molemmilla puolin!






Kun sain kutsun lähteä mukaan, en todellakaan tiennyt mitä tuleman piti. Kokoonnuimme jo lauantaina valmisteluhommiin ja illalla kokkailimme yhdessä Arto Rastaan ja Juho Rajamäen johdolla. Livemusiikkiakin oli. Ja yli 20 ihanaa naista joista kaikkien kanssa en ehtinyt jutella läheskään tarpeeksi. Ruuastakin tuli hämmentävän hyvää.






Sunnuntainen kirppispäivä vähän jännitti ja unet jäi lyhyiksi. Hiekat kyllä tehokkaasti karisi silmistä kun jo tuntia ennen tapahtumaa jono kiemurteli ulos alueelta ja bloggareiden hieman hysteerinen hihitys täytti tapahtumapaikan.

Nyt mun olo on onnellinen.
Viikonloppuun kiteytyivät just ne fiilikset miks mä tätä teen.


Videon - ja lauantai-iltamme - musiikista vastannutta Penaa voi kuunnella lisää näistä:
https://soundcloud.com/penanvuoro/hyva-hetki-elaa

♥ Iso kiitos mukana olleille 

8 kommenttia:

  1. Mä oon kans tosi onnellinen, et olen monen vuoden bloggaamisen jälkeen päätynyt myös tälläisiin mukaan <3 Ekat vuodet sitä itsekseen höpisi kirjoituksiaan sinne netin syövereihin, mutta nyt kun mukaan on tullut näitä live-tapaamisia, on puuha muuttunut jotenkin paljon järkevämmän tuntuiseksi :-) Ja oli kyllä tosi kivaa taas!

    VastaaPoista
  2. Oli kiva tavata ja näin huipputapahtuman merkeissä. Sosiaalinen verkosto on se juttu, miksi itse lähdin mukaan. Ja bloggaan omaksi ilokseni, muuten lähtee järki päästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä tosi kiva tavata. On niin kiva saada jutuille kasvoja.
      Ja järjen säilyttäminen - se on tietysti tärkeää :)

      Poista
  3. Meillä oli kyllä aivan mahtava viikonloppu! :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon niin onnellinen, että sain lähteä sun kanssa reissuun ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin ♥
      Siitä onnesta olis voinu tehdä kokonaan oman postauksen!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥