23. tammikuuta 2016

Työtila uusiksi

Meillä on yläkerrassa noin puolitoistametrinen nurkkaus. Se on syntynyt kun edelliset asukkaat ovat siirtäneet seinää toisessa yläkerran makuuhuoneista. Piano nostettiin muuttaessa muiden tavaroiden tieltä siihen, ja se on ollut ihan niikseen melkein parisen vuotta. Olemme kyllä välillä sivunneet sen käyttöä, muttemme varsinaisesti kiinnittäneet siihen kovastikaan huomiota. Siis ennen tätä.

Mä teen pääasiallisesti töitä kotona. Tähän asti mun työtilana on toiminut alakerran askarteluhuone. Se on ikkunaton tila muinoin autotallista muutetun makuuhuoneen parina. Eräänä iltana kävi kuitenkin niin että mä olin yksin kotona. Jostain syystä katse osui edellisten asukkaiden jäljiltä olevaan pianon takaseinän tapettiin ja ajattelin ihan vaan kokeilla kuinka tiukkaan se on kiinni. No, teistä varmasti jokainen tietää kuinka sellaisessa käy. Niinpä - kymmenisen minuuttia myöhemmin koko tapetti oli lattialla ja Mies mun selän takana vähän painokelvottomalla tekstillä tiedustelemassa mitähän mä mahdollisesti taas olin keksinyt. Ja minä siinä sitten että en oikeastaan yhtään mitään - kokeilin vaan.

Hyvä että kokeilin, sillä keksittiin siirtää mun työpiste siihen. Ja onhan se nyt parempi. Nurkkauksen ryhti koheni kertaheitolla. Matto siitä vielä puuttuu, mutta seinään nostettiin Eco Wallpaperin Black & White-malliston Stripe H-tapetti ja täydellisesti ajoitettuna Sauvon Alles GuteVintagesta löytyi ihana, ihana Tatekan vanha pöytävalaisin lisävaloa tuomaan. Eikö siinä nyt kelpaakin työskennellä?





Tällaisesta tilanteesta lähdettiin. Voi että, onneksi lähdettiinkin!


11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Sitä ei kyllä voi kieltää :) Jälkikäteen oikein hirvittää miten ei tehty mitään aiemmin!

      Poista
  2. Voi mahoton miten kiva siitä tuli! Ennenkuin luin teksti, ihmettelin kyllä hetken että miten te olette saaneet blogimaton nostettua seinälle? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, niin muuten näyttääkin ihan siltä! Eipä ollut aiemmin tullut mieleen. Joten kiitos kehuista ja hyvistä nauruista! :)

      Poista
  3. Samaa itsekin ajattelin että blogimatto seinällä (joka muuten löytyy meiltäkin _vielä_) :) Seinällä näyttää tuo kuvio uudelta ja raikkaalta. Matto alkaa olla aikansa elänyt meidän huushollissa :)

    VastaaPoista
  4. Samaa itsekin ajattelin että blogimatto seinällä (joka muuten löytyy meiltäkin _vielä_) :) Seinällä näyttää tuo kuvio uudelta ja raikkaalta. Matto alkaa olla aikansa elänyt meidän huushollissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaakin olla onni etten ole itse kyllästymiseen asti törmännyt siihen blogimattoon :)

      Poista
  5. Onneksi "vähän" kokeilit :D Työtilasta tuli tosi kaunis.

    Ja hyvin sopii toi lamppu paikoilleen. Kiva nähdä se paikoillaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä oon niin kovin tyytyväinen :) Ja toi lamppu on niin ihana! Ei tarvinnut kuin vähän ihmesientä näyttää. Kiitos vaan etsintäavusta!

      Poista
  6. Jep, kyllä sun nyt kelpaa. Tosi virkeä työhommiin tuollainen graafinen tila. Jos mahdollista, järjestelmällisyys lisääntyy. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tuleekohan musta vieläkin järjestelmällisempi :) No, onneksi se ulottuu vain työasioihin, niin pysyy tasapaino kaiken muun kaaoksen kanssa.

      Materiaalikiitoksia kuuluu tietysti sullekin <3 Ylijäämäkin on jo tehokkaasti käytetty, mutta siitä täällä lisää vasta hieman myöhemmin.

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥