7. joulukuuta 2015

Vaihdantatalous

Tiedättekö sellaisen henkilön joka jollain ihmeellisellä tavalla kuulee ja painaa mieleen keskustelut? Siis ihan kaikki - ne aivan pienimmätkin sivulauseissa todetut asiat. Yhdellä mun ystävistä on tämä taito ja hän hämmästyttää mut sillä aina aika ajoin.

Olin aikoja sitten jonkin muun keskustelun yhteydessä todennut hänelle että katselen kirppiksiltä vielä paria kunnostettavaa pinnatuolia. No, yhtenä sunnuntaiaamuna tässä pari viikkoa takaperin sain kuvaviestin kolmesta tuolista jotka hän oli ottanut talteen minua ajatellen. Pyynnöstä ne vaihtuivat Rikke-pipoon.

Tämä oli mun ensimmäinen aikuiselle tehty pipo, mutta niin helppo malli että uskalsin yrittää. Nyt mulla on kolme mieluista kunnostusprojektia lisää ja ystävällä uusi pipo lämmittämässä.

Mun mielestä vaihdantataloutta ihan parhaimmillaan.

Iloista viikkoa!





8 kommenttia:

  1. Ihana ystävä sinulla! Hieno pipo, tuolit ja kuvat. Ja vaihdantatalous on ihan parasta. Paitsi ehkä verottajan mielestä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Joo, verottajan täytyy olla ainoa joka ei ilahdu hyvistä vaihtokaupoista :)

      Poista
  2. Mä ostelen palveluksia ja jotain juttujakin tutuilta "villadollareilla". Varsinkin kun saan palveluksen tai jonkun asian ja antaja ei halua siitä rahaa, tulen aina huikanneeksi, että maksan villadollareilla. Sitten olen välillä sukkia velkaa sinne tänne :) Useimmista se on kaunis ja käyttökelpoinen kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä hyvä tapa kiittää! Ja mikä ihana sana - villadollarit :)

      Poista
  3. Ihan parasta <3

    Kauniit kuvat! Just sopivan veikeät mun ihanasta siskosta <3

    VastaaPoista
  4. Ihanat tuolit! Kierrätystä parhaillaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin mustakin! Tästä vaihdosta jäivät molemmat osapuolet oikein hyvilleen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥