8. syyskuuta 2015

Kaappiratkaisuja

Mä en pidä vitriineistä. En koe omistavani niin paljon kauniita esineitä että tahtoisin esitellä niitä. Lisäksi kaappini ovat yleensä epäjärjestyksessä, enkä halua näyttää sitä. Mä en siis myöskään pidä lasisista kaapinovista keittiössäni, mutta koska asumme toisten suunnittelemassa talossa ja materiaalit ovat jonkun muun valitsemia, niitä löytyy sieltä viisi kappaletta.

Mietin muuttaessamme pääni puhki mitä niille tehtäisiin. En näe järkeä vaihtaa sinänsä hyväkuntoisia kalusteita, joten mä tapetoin ne. Tai siis en niinkuin oikeasti tapetoinut, vaan peitin tapetilla. Rulla tapettia kaupasta ja teipillä kiinni oven sisäpintaan. Suuri muutos pikkurahalla. 



Ongelma ratkaistu siis. Helposti uusittavissa ja oman mielen mukaan muuteltavissa. Nyt eivät enää ole kuin kalusteiden rungot auttamattomasti väärän väriset.

5 kommenttia:

  1. Tykkän ! :) Täälaiset sisustusratkaisut on kivoja - edullisia ja helposti muunneltavia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Pieni pelko on että kaapit täyttyy erilaisista tapeteista "jos tekee mieli joskus vaihtaa" ;)

      Poista
    2. :DDD joo siinä voi todellakin käydä niin.

      Poista
  2. Kiva idea. Minä halusin taloa reilut 12 vuotta sitten rakentaessamme lasiovia yläkaappeihin, mutta nyt jopa tahtoisin poistaa yhden yläkaapin ja laittaa tilalle avohyllyn. Niin se mieli muutuu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, taitaa olla turvallista pysyä tässä tapetti-ideassa. Jossain vaiheessahan mä saatan haluta nuo lasiovet :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥